Barierki i wygrodzenia

Barierki wygrodzeniowe, balustrady ze stalowych rur zabezpieczonych antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe. Wygrodzenia łańcuchowe, ekrany przeciwbłotne i ogrodzenia siatkowe.

Bariery drogowe stalowe

Bariery drogowe stalowe WIMED to urządzenia zapewniające bezpieczeństwo ruchu drogowego, stosowane w celu niedopuszczenia do zjechania pojazdu z drogi w miejscach niebezpiecznych.

 Osłony energochłonne

Osłony energochłonne typu Tracc są najnowocześniejszym, wysoce zaawansowanym rozwiązaniem ograniczającym skutki najechania pojazdów na obiekty znajdujące się w pasie drogowym.

Mobilna osłona energochłonna typu TMA

Osłony energochłonne typu TMA to urządzenia montowane na samochodach ciężarowych, stosowane do zabezpieczenia prac tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym. Urządzenie wyposażone jest w tablicę sygnalizacyjną U-26a.

Mobilna osłona energochłonna typu LTMA

Osłony energochłonne typu LTMA to urządzenia montowane na lekkich samochodach ciężarowych, stosowane do zabezpieczenia prac tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym. Urządzenie wyposażone jest w tablicę sygnalizacyjną U-26c.

Mobilna osłona energochłonna typu TTMA

Osłony energochłonne typu TTMA to urządzenia w postaci przyczepy doczepianej do samochodów ciężarowych, stosowane do zabezpieczenia prac tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym. Urządzenie wyposażone jest w tablicę sygnalizacyjną U-26a.

Więcej produktów znajdziesz na sklepie WIMED

WIMED realizuje kompleksowe dostawy i montaż Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

BARIERKI I WYGRODZENIA

  • OPIS

    Barierki wygrodzeniowe, balustrady WIMED eliminują lub ograniczają niebezpieczeństwo (upadek z wysokości, wkroczenie na jezdnię w miejscu niedozwolonym) na jakie narażony jest pieszy lub rowerzysta korzystający z drogi i obiektów przy niej położonych. Ekrany przeciwbłotne (błotochrony) przeznaczone są do zabezpieczenia: budynków lub innych obiektów umieszczonych w pobliżu drogi, przed niepożądanym chlapaniem wody, błota pośniegowego, wywołanym przez przejeżdżające pojazdy.

  • ZALETY

    • skuteczne eliminowanie i ograniczenie niebezpieczeństw,
    • zabezpieczanie budynków w pobliżu drogi przed chlapaniem wody, błota pośniegowego, wywołanym przez przejeżdżające pojazdy,
    • barierki wygrodzeniowe wykonane ze stalowych rur zabezpieczonych antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe,
    • Słupki do wygrodzenia łańcuchowego wykonane z rur stalowych ocynkowanych, wyklejane dodatkowo czerwonymi pasami z folii odblaskowej. Słupki zabezpieczone metalowymi deklami, które zapobiegają wlewaniu się wody.

BARIERY DROGOWE STALOWE

  • OPIS

    Bariery drogowe ochronne WIMED zapewniają bezpieczeństwo ruchu drogowego, skutecznie chronią przed zjechaniem pojazdu z drogi w miejscach, w których szczególnie istnieje takie ryzyko, przed wyjechanie pojazdu poza koronę drogi, przejechaniem na jezdnię przeznaczoną dla przeciwnego ruchu i przed powstaniem kolizji z obiektami budowlanymi lub przeszkodami znajdującymi się w pobliżu jezdni.

  • ZALETY

    • stosujemy materiały najwyższej jakości,
    • montaż odbywa się przy użyciu najnowocześniejszych maszyn,
    • szybkie tempo prac, dzięki dużej wydajności sprzętu i wieloletniemu doświadczeniu ekip montujących bariery,
    • możliwość wykonawstwa prac kompleksowych na jednym odcinku dróg: oznakowanie pionowe, poziome, montaż barier, montaż ekranów akustycznych,
    • umiejętność montażu każdego rodzaju barier: stalowych, linowych i betonowych oraz osłon energochłonnych i przeciwolśnieniowych.

OSŁONY ENERGOCHŁONNE

  • OPIS

    Osłony  energochłonne  EURO  TRACC  stosowane  są  do  zabezpieczania szczególnie niebezpiecznych obiektów w pasie drogowych, takich jak podpory wiaduktów, drzew, słupów,  zakończeń  drogowych  barier  ochronnych  oraz w miejscach, w których obserwuje  się  częste  najechania  pojazdów  na  obiekty, przeszkody znajdujące się obok jezdni, lub na drogach dwujezdniowych w pasie dzielącym.

  • ZALETY

    • ograniczenie skutków najechania pojazdów na szczególnie niebezpieczne obiekty znajdujące się w pasie drogowym,
    • zmniejszenie skutków kolizji wtórnej z innymi użytkownikami drogi,
    • łatwy i szybki montaż w terenie,
    • łatwy sposób naprawy przy niskich kosztach,
    • wysoka odporność konstrukcji na korozję, właściwości użytkowe do 25 lat,
    • estetyczny wygląd,
    • możliwość pełnego recyklingu,
    • kompleksowe badania testujące,
    • Aprobata Techniczna wydana przez Instytutu Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie.

MOBILNA OSŁONA ENERGOCHŁONNA TYPU TMA

  • OPIS

    Urządzenie stosowane do zabezpieczenia prac tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym w skład którego wchodzą:

    • poduszka pochłaniająca energię pojazdu uczestniczącego w kolizji,
    • konstrukcja nośna służąca do montażu osłony na samochodzie,
    • tablicy sygnalizacyjnej U-26a (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r)
  • DANE TECHNICZNE

    • osłona energochłonna przetestowana zgodnie z wymaganiami NCHRP-350 w klasie TL III (3-50 / 3-51 / 3-52 / 3-53); prędkość 100 km/h.
    • dodatkowy test przeprowadzony z użyciem samochodu US typu pick-up o wadze 2000kg
    • stalowe elementy konstrukcyjne osłony zabezpieczone metodą cynkowania ogniowego
    • sterowanie osłoną (podnoszenie / opuszczanie) za pomocą joysticka z kabiny kierowcy
    • możliwość sterowania osłony za pomocą dodatkowego przełącznika znajdującego się bezpośrednio na niej
    • wspomaganie podnoszenia / opuszczania osłony za pomocą dwóch hydraulicznych siłowników
    • ciśnienie hydrauliczne 100 bar
    • osłona wyposażona we wtyczkę (175A) umożliwiającą pobór prądu z samochodu
    • instalacja 24V
    • na życzenie klienta istnieje możliwość wymalowana osłony w dowolnym kolorze RAL (usługa za dodatkową dopłatą)
    • waga ok. 950kg (bez tablicy sygnalizacyjnej U-26a)
    • wymiary (dł. x szer. x wys.) 4,0m x 2,3m x 1,2m

MOBILNA OSŁONA ENERGOCHŁONNA TYPU LTMA

  • OPIS

    Urządzenie stosowane do zabezpieczenia prac tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym w skład którego wchodzą

    • poduszka pochłaniająca energię pojazdu uczestniczącego w kolizji,
    • konstrukcja nośna służąca do montażu osłony na samochodzie,
    • tablicy sygnalizacyjnej U-26c (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r)
  • DANE TECHNICZNE

    • osłona energochłonna przetestowana zgodnie z wymaganiami NCHRP-350 w klasie TL II (2-50 / 2-51); 70 km/h
    • dodatkowy test przeprowadzony z użyciem samochodu US typu pick-up o wadze 2000kg
    • stalowe elementy konstrukcyjne zabezpieczone metodą cynkowania ogniowego
    • sterowanie osłoną (podnoszenie / opuszczanie) za pomocą joysticka z kabiny kierowcy
    • instalacja 12V lub 24V
    • na życzenie klienta istnieje możliwość wymalowania osłony w dowolnym kolorze RAL (usługa za dodatkową dopłatą)
    • waga ok. 280kg (bez tablicy sygnalizacyjnej U-26a)

MOBILNA OSŁONA ENERGOCHŁONNA TYPU TTMA

  • OPIS

    Urządzenie stosowane do zabezpieczenia prac tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym w skład którego wchodzą

    • poduszka pochłaniająca energię pojazdu uczestniczącego w kolizji,
    • przyczepa stanowiąca podstawę osłony,
    • tablicy sygnalizacyjnej U-26a (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r)
  • DANE TECHNICZNE

    • osłona energochłonna przetestowana zgodnie z wymaganiami NCHRP-350 w klasie TL III (3-50 / 3-51 / 3-52)
    • dodatkowy test przeprowadzony z użyciem samochodu US typu pick-up o wadze 2000kg
    • dyszel holowniczy z systemem pochłaniającym energię
    • zaczep oczkowy o średnicy 40 (standard) lub 50 mm
    • możliwość regulacji wysokości zaczepu oczkowego
    • koło podporowe przyczepy z blokadą
    • oś przyczepy na wałkach gumowych
    • opony niskoprofilowe
    • instalacja 24V
    • na życzenie klienta konstrukcja przyczepy jak i osłony może być wymalowana w dowolnym kolorze RAL (usługa za dodatkową dopłatą)
    • waga ok. 700kg (bez tablicy sygnalizacyjnej U-26a)
    • wymiary (dł. x szer. x wys.) 5,5m x 2,3m x 1,0m