Barriers and fencing

Fence barriers, made of steel tubes protected against corrosion through hot-dip galvanising Chain barriers, mud barriers and mesh fencing

Steel road barriers

WIMED steel road barriers are traffic safety devices used to prevent vehicles from driving off the road in dangerous places.

 Crash cushions

Tracc crash cushions are the most innovative and highly advanced solution protecting vehicles against hitting objects in the right of way.

Mobile protection system TMA

TMA – type mobile protection system is truck-mounted devices used to protect temporary work in the lane. The device is equipped with warning board U-26a.

Mobile protection system LTMA

LTMA – type mobile protection system is lightweight truck-mounted devices used to secure temporary work in the lane. The device is equipped with warning board U-26c.

Mobile protection system TTMA

TTMA – mobile protection system is a trailer used to secure temporary works in the lane. The device is equipped with warning board U-26a.

BARRIERS AND FENCING

  • DESCRIPTION

    Barriers or fencings are used to eliminate or reduce hazards (falls from height, entering the road in an unauthorized location) posed to a pedestrian or cyclist using the road and adjacent objects. Mudguards are designed to protect buildings or other objects located close to the road, from unwanted water splash, mud caused by passing vehicles.

  • ADVANTAGES

    • Effective elimination and reduction of dangers,
    • zabezpieczanie budynków w pobliżu drogi przed chlapaniem wody, błota pośniegowego, wywołanym przez przejeżdżające pojazdy,
    • Protecting buildings near the road from splashes of water, slush caused by passing vehicles,
    • fence rails made of steel pipes protected by corrosion by hot dip galvanizing,
    • Posts for chain rails made of galvanized steel pipes, additionally glued with red strips of reflective film.

BARIERY DROGOWE STALOWE

  • OPIS

    Bariery drogowe ochronne WIMED zapewniają bezpieczeństwo ruchu drogowego, skutecznie chronią przed zjechaniem pojazdu z drogi w miejscach, w których szczególnie istnieje takie ryzyko, przed wyjechanie pojazdu poza koronę drogi, przejechaniem na jezdnię przeznaczoną dla przeciwnego ruchu i przed powstaniem kolizji z obiektami budowlanymi lub przeszkodami znajdującymi się w pobliżu jezdni.

  • ZALETY

    • stosujemy materiały najwyższej jakości,
    • montaż odbywa się przy użyciu najnowocześniejszych maszyn,
    • szybkie tempo prac, dzięki dużej wydajności sprzętu i wieloletniemu doświadczeniu ekip montujących bariery,
    • możliwość wykonawstwa prac kompleksowych na jednym odcinku dróg: oznakowanie pionowe, poziome, montaż barier, montaż ekranów akustycznych,
    • umiejętność montażu każdego rodzaju barier: stalowych, linowych i betonowych oraz osłon energochłonnych i przeciwolśnieniowych.

OSŁONY ENERGOCHŁONNE

  • OPIS

    Osłony  energochłonne  EURO  TRACC  stosowane  są  do  zabezpieczania szczególnie niebezpiecznych obiektów w pasie drogowych, takich jak podpory wiaduktów, drzew, słupów,  zakończeń  drogowych  barier  ochronnych  oraz w miejscach, w których obserwuje  się  częste  najechania  pojazdów  na  obiekty, przeszkody znajdujące się obok jezdni, lub na drogach dwujezdniowych w pasie dzielącym.

  • ZALETY

    • ograniczenie skutków najechania pojazdów na szczególnie niebezpieczne obiekty znajdujące się w pasie drogowym,
    • zmniejszenie skutków kolizji wtórnej z innymi użytkownikami drogi,
    • łatwy i szybki montaż w terenie,
    • łatwy sposób naprawy przy niskich kosztach,
    • wysoka odporność konstrukcji na korozję, właściwości użytkowe do 25 lat,
    • estetyczny wygląd,
    • możliwość pełnego recyklingu,
    • kompleksowe badania testujące,
    • Aprobata Techniczna wydana przez Instytutu Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie.

MOBILNA OSŁONA ENERGOCHŁONNA TYPU TMA

  • OPIS

    Urządzenie stosowane do zabezpieczenia prac tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym w skład którego wchodzą:

    • poduszka pochłaniająca energię pojazdu uczestniczącego w kolizji,
    • konstrukcja nośna służąca do montażu osłony na samochodzie,
    • tablicy sygnalizacyjnej U-26a (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r)
  • DANE TECHNICZNE

    • osłona energochłonna przetestowana zgodnie z wymaganiami NCHRP-350 w klasie TL III (3-50 / 3-51 / 3-52 / 3-53); prędkość 100 km/h.
    • dodatkowy test przeprowadzony z użyciem samochodu US typu pick-up o wadze 2000kg
    • stalowe elementy konstrukcyjne osłony zabezpieczone metodą cynkowania ogniowego
    • sterowanie osłoną (podnoszenie / opuszczanie) za pomocą joysticka z kabiny kierowcy
    • możliwość sterowania osłony za pomocą dodatkowego przełącznika znajdującego się bezpośrednio na niej
    • wspomaganie podnoszenia / opuszczania osłony za pomocą dwóch hydraulicznych siłowników
    • ciśnienie hydrauliczne 100 bar
    • osłona wyposażona we wtyczkę (175A) umożliwiającą pobór prądu z samochodu
    • instalacja 24V
    • na życzenie klienta istnieje możliwość wymalowana osłony w dowolnym kolorze RAL (usługa za dodatkową dopłatą)
    • waga ok. 950kg (bez tablicy sygnalizacyjnej U-26a)
    • wymiary (dł. x szer. x wys.) 4,0m x 2,3m x 1,2m

MOBILNA OSŁONA ENERGOCHŁONNA TYPU LTMA

  • OPIS

    Urządzenie stosowane do zabezpieczenia prac tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym w skład którego wchodzą

    • poduszka pochłaniająca energię pojazdu uczestniczącego w kolizji,
    • konstrukcja nośna służąca do montażu osłony na samochodzie,
    • tablicy sygnalizacyjnej U-26c (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r)
  • DANE TECHNICZNE

    • osłona energochłonna przetestowana zgodnie z wymaganiami NCHRP-350 w klasie TL II (2-50 / 2-51); 70 km/h
    • dodatkowy test przeprowadzony z użyciem samochodu US typu pick-up o wadze 2000kg
    • stalowe elementy konstrukcyjne zabezpieczone metodą cynkowania ogniowego
    • sterowanie osłoną (podnoszenie / opuszczanie) za pomocą joysticka z kabiny kierowcy
    • instalacja 12V lub 24V
    • na życzenie klienta istnieje możliwość wymalowania osłony w dowolnym kolorze RAL (usługa za dodatkową dopłatą)
    • waga ok. 280kg (bez tablicy sygnalizacyjnej U-26a)

MOBILNA OSŁONA ENERGOCHŁONNA TYPU TTMA

  • OPIS

    Urządzenie stosowane do zabezpieczenia prac tymczasowych prowadzonych w pasie drogowym w skład którego wchodzą

    • poduszka pochłaniająca energię pojazdu uczestniczącego w kolizji,
    • przyczepa stanowiąca podstawę osłony,
    • tablicy sygnalizacyjnej U-26a (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003r)
  • DANE TECHNICZNE

    • osłona energochłonna przetestowana zgodnie z wymaganiami NCHRP-350 w klasie TL III (3-50 / 3-51 / 3-52)
    • dodatkowy test przeprowadzony z użyciem samochodu US typu pick-up o wadze 2000kg
    • dyszel holowniczy z systemem pochłaniającym energię
    • zaczep oczkowy o średnicy 40 (standard) lub 50 mm
    • możliwość regulacji wysokości zaczepu oczkowego
    • koło podporowe przyczepy z blokadą
    • oś przyczepy na wałkach gumowych
    • opony niskoprofilowe
    • instalacja 24V
    • na życzenie klienta konstrukcja przyczepy jak i osłony może być wymalowana w dowolnym kolorze RAL (usługa za dodatkową dopłatą)
    • waga ok. 700kg (bez tablicy sygnalizacyjnej U-26a)
    • wymiary (dł. x szer. x wys.) 5,5m x 2,3m x 1,0m